צימרים עם בריכה מחוממת

צימרים רבים בצפון הארץ כיום מאובזרים במיטב הפינוקים. זוג המגיע לצימר בעבור חופשה רומנטית או משפחה המגיעה אף היא מצפה לקבל במסגרת המחיר ששילמו פינוקים רבים. מעבר לעיצוב הנהדר, המושקע ומלא המחשבה קיימים בצימרים רבים בצפון גקוז'י מפנק, מיטות רחבות, אח לימי החורף הקרים ושאר אבזורים. פינוק נוסף שעליו לא מוותרים הרבה לקוחות בבואם לחפש עבור צימר מפנק הם הבריכות המחוממות.

הבריכה המחוממת בימי החורף הקרים מהווה פינוק מושלם לאלו הרוצים לשלבה עם חופשה בצימר בצפון. למול הקור העז שיש בחוץ ובמיוחד באזור הצפון הבריכות המחוממות מעניקות לאורחי הצימר אלטרנטיבה לבילוי ימי. הבריכה המחוממת תימצא ברוב במרכזו של מספר צימרים ותשרת את כל האורחים. אלו נהנים משכשוף ושחייה במים חמים גם ביום וגם בלילה.

צימרים צמודי בריכות מחוממות מאפשרות אף להפקות אירועים של ערבים רבי משתתפים. אירוע בחורף סביב בריכה מחוממת נעימה, כשבה בכל נקודה בערב יהיה אפשר להשתכשך במים החמים הינה אטרקציה נהדרת שחבל לפספס. אירועים כמו ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות מחפשים אחר אותם מקומות המעניקים סל כולל של פינוקים ובראשם ערב מהנה סביב בריכה מחוממת ונעימה.

כיום, רוב רובן של הצימרים בצפון כוללות בתוכן בריכה מחוממת, בין אם אישית בעבור צימר מסויים ובין אם משותפת סביב מספר צימרים. צימרים אלו שבחרו להעניק לקוחותיהם את האפשרות לבריכה מחוממת במיוחד בימי החורף הם אלו העומדים בשורה הראשונה כמועדפים על ידי לקוחות רבים. צימרים רבים, שטרם הגיעו למסקנה שהוספת בריכה מחוממות היא בגדר דבר המחייב כיום בכדי למשוך לקוחות, נשארים מאחור בזמן שלקוחות תרים אחר צימר צמוד בריכה מחוממת לחופשה הבאה שלהם.

האטרקציה הנהדרת של חופשה בחורף במקום קר כמו בצפון בו תוכלו לספר שביליתם בבריכה ייעודית לכך בצורה הנעימה והנוחה ביותר היא בגדר משהו שאין לפספסו. אם כך, בחיפוש אחר החופשה הבאה שלכם בחורף יש לבדוק כדבר ראשון את קיומה של בריכה מחוממת. זו תוסיף לחופשה שלכם בצימר בצפון נדבך נהדר של הנאה וכיף ובכך תצטרכו לארוז עבור עצמכם בגדי ים כאילו מדובר בחופשה קיצית.

מידע נוסף:
צימרים עם בריכה – אתר צימר קול.

Article written by

Please comment with your real name using good manners.

Leave a Reply